مهدی سیف عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ایستگاهای بروشور و بسته های فرهنگی با موضوع معرفی جاذبه ها و اقامتگاهای شهر تهران برای گردشگران نوروزی توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه 17 تور گردشگری نیم و یک روزه نوروزی در طرح خدمات سفر شهر تهران در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: 12 تور نیم روزه و 5 تور یک روزه جاذبه های گردشگری را برای شهروندان و تهران گردان نوروزی معرفی خواهند کرد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: علاقه مندان می توانند از 28 اسفند ماه با مراجعه به سامانه http://visit.tehran.ir و یا تماس با شماره 137 اطلاعات بیشتری درباره این تورها کسب کنند.
سیف با بیان اینکه این تورها از 24 تا 60 هزار تومان برای هر شهروند هزینه دارد افزود: این تورهای برای بازدید از در بناها، معابر، بافت های شهری، دریاچه چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی، باغ پرندگان، باغ موزه قصر، برج آزادی تا شهرک سینمایی، سه برج (برج آزادی، طغرل شهرری و برج میلاد)، اراضی عباس آباد تا باغ موزه دفاع مقدس (بوستان های آب آتش، بنادر و پل طبیعت) برگزار می شود.
وی بیان کرد: تورهای تهرانگردی با ظرفیت آزاد از 29 اسفند تا 12 فرودین 97 برای عموم در نظر گرفته شده است.
سیف ادامه داد: همچنین غرفه های استقبال از بهار در 12 نقطه پایتخت از جمله محور خاوران، محور دماوند، ورودی قم، حرم مطهر امام خمینی(ره)، محور کرج، میدان راه آهن، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و پایانه مسافربری شرق- غرب- جنوب و بیهقی، برپا شده است.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کمپ های اقامتی موقت نوروزی برای برپایی چادر های مسافران نیز در چهار بوستان افرا، آزادگان، چیتگر و سرخه حصار برای مسافران فراهم می شود.
طرح خدمات سفر نوروزی از 24 اسفند 96 تا 17 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.
تهرام/7247/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.