به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید ناصر موسوی در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: شعار ما، داشتن شهری عاری از ساخت و سازهای غیر مجاز است و به همین دلیل با حساسیت ویژه ای این موضوع را دنبال می کنیم.
وی افزود: حفاظت از اراضی ملی و همچنین زمین های کشاورزی از مهمترین وظایف است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تا هیچ سودجویی برای کسب منفعت و سود بیشتر به ثروتی که به عموم مردم تعلق دارد، تعرض کند.
وی با بیان این که در سال 96 چندین مورد تخریب با حکم قضایی انجام شده است، گفت: متاسفانه دیده شده که برخی دستگاه ها بر خلاف قانون، مجوز تغییر کاربری زمین را می دهند، در این مورد تذکرات لازم هم به نهاد و به فرد یا افراد ذینفع داده می شود تا از خسارت های بعدی جلوگیری به عمل آید اما با این حال باز هم شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم که با قاطعیت و با حکم دستگاه قضایی با آنها برخورد می شود.
موسوی با تاکید بر این که ایام عید بهترین فرصت برای سودجویان برای انجام ساخت و سازهای غیر مجاز است، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و کشیک هایی در ایام عید تدارک دیده شده که به صورت مرتب به مناطقی که احتمال تخلف در آنها وجود دارد، سرکشی می کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.