به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در حاشیه آغاز طرح نوروزی فرماندهی ویژه شرق استان تهران درجمع خبرنگاران گفت : فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به منظور تأمین امنیت مسافران نوروزی ، درهفت شهرستان تحت پوشش ، اقدام به برپایی 31 ایستگاه انتظامی در ورودی شهرها ، تفرجگاه ها و هسته های مرکزی شهر کرده تا امنیت سفرهای نوروزی و شهرها تأمین شود.
وی اظهار کرد: در این ایستگاه ها علاوه بر اقدامات پیشگیرانه ، فعالیت های فرهنگی از جمله توزیع بروشورهای اطلاع رسانی ، ارائه پیام های ترافیکی و فعالیت های آموزشی انجام می شود.
ناظری بیان کرد: در طول ایام نوروز ، بیش از 3 هزار نیروی انتظامی فرماندهی شرق با همکاری سپاه پاسداران و بسیج ، امنیت مسافران نوروزی را تأمین می کند تا مردم بدون دغدغه به فعالیت های این ایام بپردازند.
وی گفت : نیروهای پلیس با بهره گیری از 300 خودروی گشتی ، به صورت پنهان و آشکار بر فعالیت های حوزه های استحفاظی نظارت داشته و با هر گونه اعمال بر هم زننده نظم و قانون برخورد می کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به این که چهار مسیر مهم ارتباطی کشور شامل قم – گرمسار ، محور امام رضا (ع) ، هراز و فیروزکوه در این بخش از استان تهران قرار دارد تلاش می شود که عوامل پلیس راهور و راه امنیت ترافیک این مسیرها را تأمین کنند و در مقابل از مردم نیز درخواست می شود که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
ناظری بیان کرد: مهمترین تلاش پلیس ، ارتقای فرهنگ رانندگی است که در این مسیر ، از توان و ظرفیت 49 هزار نیروی همیار پلیس نیز استفاده می شود که نتیجه آن را می توان در کاهش تعداد تصادفات منجر به فوت در محورهای شرق استان تهران مشاهده کرد.
وی تعداد افراد فوت شده در تصادفات جاده ای سال گذشته شرق استان تهران را 18 نفر اعلام کرد.
وی از شهروندان خواست تا در ایام نوروز تا جای ممکن از خالی کردن منازل خودداری کرده و در هنگام خروج از منزل ، قفل بودن درب ها اطمینان داشته باشند ضمن این که در هنگام خروج از منزل ، مراقب خودروهای متوقف در مقابل منزل و افراد مشکوک بوده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.