رضا سالمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز و مرغ در سطح شهر تهران اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا در خصوص خرید مرغ و گوشت گوسفندی از نیمه دوم اسفندماه، روزانه 150 تا 200 تن گوشت مرغ منجمد با همکاری تشکل ها با قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان در میدان بهمن و 18 میدان عرضه گوشت و مرغ از جمله میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای در حال عرضه است.
وی افزود: با این میزان عرضه، قیمت هر کیلوگرم مرغ از 7 هزار و 700 تومان اوایل اسفندماه به 7 هزار تومان رسیده است.
سالمی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه گذشته با توافقی که با تشکل های زنجیره تولید انجام شد، هر یک کیلوگرم مرغ گرم 6 هزار و 950 تومان در میدان بهمن و 18 میدان عرضه گوشت و مرغ از جمله میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای در حال عرضه و توزیع است.
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در ادامه در خصوص قیمت گوشت گوسفندی و نحوه عرضه آن نیز گفت: به طور متوسط روزانه بین 80 تا 100 تن گوشت گرم گوسفندی با نظارت دقیق در حال عرضه است.
وی افزود: با همکاری تشکل های زنجیره تولید و قصابی های تحت نظارت قیمت گوشت گرم از آسیای میانه هر کیلوگرم 31 هزار و 500 تومان و استرالیایی هر کیلوگرم 33 هزار تومان در حال عرضه است.
سالمی با بیان اینکه با عرضه گسترده تخم مرغ شاهد کاهش قیمت آن بوده ایم، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ از 8 هزار و 500 تومان به 6 هزار و 500 تومان کاهش یافت و تلاش می کنیم با عرضه گسترده در پایان تعطیلات نوروزی قیمت هر کیلو تخم مرغ به 6 هزار تومان برسد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/7245/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.