سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود 3 هزار نیروی آتش نشان از ساعت 16 امروز در بیش از یک هزار نقطه از پایتخت مستقر شده اند.
وی گفت: درهمین ارتباط نیروهای 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران نیز به منظور ارائه خدمات امدادی موردنیاز چهارشنبه آخرسال در آماده باش کامل هستند.
ملکی اظهار کرد: ماموران آتش نشانی در قالب نیروهای سواره و پیاده تا ساعات اولیه بامداد فردا(چهارشنبه) در یک هزار و 28 نقطه شهر تهران حضوری فعال و آماده خواهند داشت.
سخنگوی آتش نشانی شهر تهران افزود: نیروهای آتش نشان شهر تهران با استفاده از 234 خودرو سنگین؛ 232 خودرو سبک و 109 موتورسیکلت آمادگی لازم برای انجام هرگونه عملیات امداد و نجات در صورت نیاز را دارند.
وی تصریح کرد: درهمین ارتباط 453 تیم آتش نشان نیز در قالب گروه های 2 و 3 نفره امشب در مناطق پرتردد و شلوغ تهران گشت زنی خواهند کرد.

* استقرار نیروهای اورژانس در 173 نقطه شهر تهران
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: یک هزار تکنسین اورژانس به منظور ارائه خدمات درمانی موردنیاز به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در سطح شهر آماده باش هستند.
محمد کرم درآبادی اظهار کرد: نیروهای اورژانس نیز همگام با آتش نشانان از ساعت 16 امروز در 173 نقطه شهر تهران با بهره مندی از تجهیزات کامل و مناسب مستقر شده اند.
وی افزود:درهمین ارتباط بنر «نه به چهارشنبه سوزی» بر روی تمامی آمبولانس ها و خودروهای اورژانس تهران برای فرهنگ ‌سازی برای کاهش حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری نصب شده است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای، مراتب را از طریق سامانه 115 و یا تیم های مستقر در سطح شهر گزارش کنند.
رئیس پلیس تهران بزرگ نیز دراین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال(چهارشنبه سوری) بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.
سردار حسین رحیمی تصریح کرد: همچنین خودروهای افراد هنجارشکن چهارشنبه آخر سال نیز توسط نیروهای پلیس توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می شود.
وی اظهار کرد: پلیس بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی که نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار کنند، خواهد داشت.
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.