احمد صادقی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اقدامات کنترلی و نظارتی ویژه برای جلوگیری از بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران و کلیه سازمان های هماهنگ از ساعت 14 امروز به حالت آماده باش درآمدند.
وی تصریح کرد: در این عملیات هم افزایی توان و امکانات ستادهای مدیریت بحران و سازمان های مربوطه در مناطق مختلف شهر تهران در امر مدیریت بحران، مهیا کردن بستر عملیاتی و تاکتیکی مناسب در راستای پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی، ترویج فرهنگ صحیح آمادگی و آموزش مقابله با حوادث احتمالی مراسم چهارشنبه سوری به شهروندان، ایجاد وحدت فرماندهی در مدیریت بحران و کاهش حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.
به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران؛ هماهنگی لازم با آتش نشانی و اورژانس تهران جهت پیش بینی استقرار تیم‌های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل‌های پرجمعیت و خطرساز انجام و در پایان مراسم محل‌هایی که مراسم در آن برگزار شد نیز از نظر وجود احتمالی مواد محترقه عمل نکرده و باقی مانده آتش، پاکسازی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری شهروندان و حضور تیم های استقرار یافته از جمله آتش نشانی و اورژانس شاهد جشنی با آرامش و بدون هر گونه حادثه ای شاهد باشیم.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.