به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران که در ورامین برگزار شد، افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون تلاش، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های معظم این عزیزان است.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز همگام با اقشار جامعه حضوری موثر و فعال در صحنه پاسداری از امنیت کشور و تامین آرامش و آسایش مردم دارد.
سردار ناظری با تقدیر از ایثار خانواده های معظم شهدا، گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند چرا که در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام، بزرگترین داشته و هستی خود را تقدیم کردند.
وی تصریح کرد: برهمین اساس و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان های والای شهدا مهم ترین وظیفه همه آحاد جامعه از جمیه نیروهای انتظامی محسوب می شود.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس همواره خود را سرباز ولایت می داند و برای تأمین و برقراری امنیت و آرامش در جامعه آماده هرگونه جانفشانی و ایثار است.
به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین، از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران تقدیر شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه در حوزه شرق استان را بر عهده دارد.
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.