مسعود مرسل پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از افراد و شبکه های مجازی اظهار نظرهایی در خصوص کیفیت نامناسب آب شرب قرچک انجام داده بودند و نماینده شهرستان نیز نگرانی خود را از این بابت اعلام کرده بود.
وی افزود: فرمانداری شهرستان قرچک با توجه به وظیفه ذاتی خدمت رسانی به مردم، رسیدگی به این امر را در دستور کار خود قرار داد و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا نسبت به بررسی کیفیت آب شرب مناطق شهری و روستایی از طریق آزمایشات تخصصی اقدام کند.
وی بیان کرد: بر اساس نامه شماره 8195/825 مورخ 15 اسفند 96 شبکه بهداشت و نتیجه به دست آمده از آزمایشات تخصصی ، آب شرب مورد مصرف مناطق مختلف شهرستان در طول سال 96 عاری از هرگونه بار میکروبی و شیمیایی بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است.
فرماندار قرچک تصریح کرد: آب شرب قرچک از طریق تصفیه خانه تخصصی و حق آبه تخصیص یافته از سد ماملو تأمین می شود که کیفیت آن با استفاده از جدیدترین دستگاه به صورت برخط پایش شده و نتایج آن به شرکت آب و فاضلاب ارسال می شود.
مرسل پور تأکید کرد: کیفیت آب شرب مصرفی قرچک به صورت مستمر از سوی شبکه بهداشت بررسی می شود و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.
وی گفت: آب شرب روستاهای شهرستان قرچک به آب و فاضلاب شهری تحویل داده شده و کیفیت آب این مناطق نیز همانند مناطق شهری از کیفیت مطلوب برخوردار است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.