به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، شهیندخت مولاوردی در جریان بازدید از نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به برنامه‌های دولت برای توانمندی زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: برای نخستین بار کارگروه ملی توانمندی زنان سرپرست خانواده طبق(بند ت ماده 80) برنامه ششم توسعه تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه دبیرخانه این کارگروه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشارکت دستگاه‌هایی که در این زمینه وظیفه ذاتی دارند تشکیل شده، گفت: اطمینان داریم، به زودی شاهد نتایج ملموس آن خواهیم بود.
مولاوردی با اشاره به برگزاری مستمر نمایشگاه‌های مختص زنان سرپرست خانوار که در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته، افزود: برگزاری این نمایشگاه ها در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های زنان سرپرست خانوار به جامعه حائز اهمیت و توجه ویژه است.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه این رویدادها به طور قطع در ایجاد انگیزه و توان بیشتر برای ادامه فعالیت زنان سرپرست خانوار موثر خواهد بود، ابراز امیداوری کرد: این گونه فعالیت‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشد تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها بتوانیم به هدف غائی که همان توانمندی و اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار است، دست پیدا کنیم.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی 14تا 25 اسفندماه از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفت و گو محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران میزبان علاقه مندان است.
در این نمایشگاه، تولیدات 4 هزار و 80 زن سرپرست خانوار ارائه شده است.
در دوازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، 33 تولیدکننده پوشاک زنانه، 14تولیدکننده پوشاک مردانه، 9 تولیدکننده مشترک پوشاک زنانه و مردانه، 14تولیدکننده پوشاک کودک و 2 تولیدکننده پوشاک حجاب و 10 تولیدکننده کالاهای اتاق‌خواب و زیورآلات حضور دارند.
همچنین در این نمایشگاه علاوه بر 24 غرفه مربوط به مراکز کوثر، 70 میز به تولیدکنندگان و کارآفرینان صنایع دستی اختصاص دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.