به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود عالی استاد حوزه روز یکشنبه در این مراسم با بیان اینکه نوک پیکان دشمنان در جامعه ما به سمت زنان است، گفت: شیطان و شیطان صفتان از خانواده شهدا ضربه خورده اند و سعی دارند تا به این خانواده ها ضربه وارد کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند تا زن را در جامعه ما به ورطه نابودی کشانند چرا که با سقوط زن بعنوان محورخانواده، جامعه نیز سقوط می کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون زن در جوامع غربی به کالای صادراتی تبدیل شده است، افزود: در جوامع غربی زنان به صورت افراطی از کانون خانواده و بچه داری دور شده و بعنوان نیرویی ارزان قیمت برای تبلیغات استفاده می شوند.
استاد حوزه ادامه داد: زنان درغرب بعنوان ویترین در خدمت مردان قرار دارند و زنان را به عنوان تجارتی پرسود به سایر کشورها صادر می کنند.
وی گفت: در جاهلیت قدیم شخص زن را زنده به گور می کردند و درجاهلیت مدرن شخصیت زن را زنده به گور می کنند.
وی افزود: هم اکنون جنگ نرم توسط رسانه های غربی و فضای مجازی وارد خانواده ها شده است و خانواده های شهدا بواسطه این جنگ نرم و برخی از ضعف ها که در جامعه وجود دارد دچار شک ‌و تردید نشوند.
حجت الاسلام مسعود عالی اضافه کرد: نقش پدر و مادر در فرهنگ دینی ما دارای جایگاه ویژه ای است و تمامی روز ها، روز انسان های بزرگ است و از آنجایی که در فرهنگ جهانی نقش پدر و مادر کمرنگ شده است به این دلیل یک روز را به نام پدر و مادر در نظر گرفته اند.
وی با بیان اینکه نقش پدر و مادر در فرهنگ دینی ما پررنگتر از تمامی ارزش ها است، گفت: مادران در رسیدن فرزندان به کمال از خود غافل می شوند ودر این راه ازهیچ ‌تلاشی غفلت نمی کنند.
وی نقش مادران شهدا را از این جهت که فرزندانشان را در راه خداوند تقدیم کرده اند، بسیار والا دانست و افزود: جایگاه مادران شهدا نزد خداوند برتر است و از این جهت محبوب خداوند هستند.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: عزت و افتخار ما از ایثار و رشادت، شهدا و جانبازانی است که آزادانه ایستادند تا ما با عزت ایستادگی کنیم.
عبدالله مرتضوی بیان‌ کرد: تجلیل از مادران شهدا تجلیل از حضرت فاطمه الزهرا(س) است و قدردانی از رشادت و از جان گذشتگی این خانواده ها در راه ایثار است.
آیین تجلیل از یکهزار مادر و همسر شهید امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام شاهچراغی اممام جمعه شهرری، جمالی پور فرماندار و دیگر مسئولان بنیاد شهید شهرستان های استان تهران و شهرری در محل سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.