به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در پیش بودن سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی و کنترل وضعیت ایمنی خودروها قبل از سفر جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران در روز جمعه مورخ 25 اسفند ماه فعال است.
همچنین شهروندان می توانند جهت اطلاع از ساعات کارکرد آن مراکز به سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران به آدرسinspection.tehran.ir مراجعه و در صورت تمایل برای کاهش مدت زمان معطلی در مراکز نسبت به استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین و مراجعه با وقت قبلی در مرکز مورد نظر اقدام کنند.
براین اساس جهت آگاهی از مدت انتظار در هر مرکز می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 2000112 از آخرین وضعیت میزان شلوغی و طول صف در هر مرکز مطلع شوند. در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از مراکز معاینه فنی همچون سنوات گذشته از دوم فروردین ماه 97 فعال بوده و شهروندان می توانند جهت انجام معاینه فنی به این مراکز کشیک مراجعه کنند.
با توجه به اینکه در روز های پایان سال بیشتر مراجعات مربوط به شهروندانی است که خودرو خود را از لحاظ ایمنی و فنی جهت سفر کنترل و آماده می کنند لذا در مراکز معاینه فنی پنل هایی با عنوان 'از من بپرسید' تعبیه شده که شهروندان می توانند از کارشناسان سئوالات فنی و یا اقداماتی که قبل از سفر بایستی برای خودرو خود انجام دهند سوال کنند.
همچنین سامانه پاسخگو 41787 در ساعات اداری پاسخگو سوالات شهروندان است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.