به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری تهران، محمد حسین مقیمی امروز در آیین تجلیل از دانشجویان قهرمانان ورزشی، بین المللی، آسیایی و ملی دانشگاه الزهرا(س) در این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) وبزرگداشت مقام زن، همه شما می توانید با تأسی و پیروی از این بانوی باعظمت اسلام نقشی تحول آفرین در جامعه ایفا کنید.
مقیمی سه مؤلفه پویایی، نشاط و نقادی را از شرایط لازم برای ایجاد تحول از سوی دانشجویان در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشگاه خواستگاه و گرانیگاه تحولات اجتماعی در جامعه بوده و همواره بار سنگین و نقش پرسشگری و روشنگری را در جامعه در همه ادوار تاریخ در ایران به دوش کشیده است.
وی از آماده بودن ذهن و فکر دانشجویان برای پرداختن به فعالیت های اثرگذار را کار ویژه دانشجویان برشمرد و افزود: اندیشه ورزی، تعقل گرایی و پرهیز از رکودفکری ازسوی دانشجویان باید مورد مداقه قرار گیرد.
مقیمی مطالبه گری را بعنوان یکی از بایسته ها و محورهای پیگیری مطالبات دانشجویان مطرح کرد و ادامه داد: دانشجوی مطالبه گر و پیگیر می تواند در تحقق رسالت دانشجویان که همان ایجاد تحول و اثر در جامعه است، نقش آفرین باشد.
وی تولیدعلم را یکی دیگر از مشخصه های محافل دانشجویی برشمرد و افزود: امروز شاهد رشد و توسعه سریع فناوری هستیم و این مطلب مؤید نگاه توسعه محورانه است.
گفتنی است در پایان این مراسم از شماری از قهرمانان بین المللی، آسیایی و ملی دانشگاه الزهرا(س)در رشته های وشوو، تکوانداو، کاراته، تیروکمان وکبدی جوایز ولوح تقدیری از سوی استاندار اهدا شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.