محمد حسن ابراهیمی روز دوشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اولویت های این هیات شناسایی و جذب استعداد های ورزشی در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو است که با ایجاد مراکز در سطح استان، استعداد های زیادی را شناسایی و جذب کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه 30تا 40 ورزشکار دختر و پسر در این مراکز استعدادیابی می شوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از راههای شناسایی ورزشکاران همگانی کردن ورزش شنا در سطح استان تهران است خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 600 مجموعه ورزشی در سطح استان فعال بوده که روزانه یک میلیون نفر از خدمات آبی بهره مند می شوند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه شنا یکی از جذابترین ورزش ها میان خانواده ها به شمار می رود، گفت: یکی از برنامه های مهم این هیات استانی همگانی کردن ورزش شنا میان خانواده و جوانان علاقه مندان تهرانی می باشد.
به گفته وی تخفیف های ویژه، آموزش فراگیر و آگاهی می تواند در همگانی کردن ورزش شنا تاثیر گذار باشد.
رئیس هیات شنا استان تهران ادامه داد: برای توسعه ورزش شنا می بایست به روز کردن امکانات و تجهیزات ورزشی، انگیزه به مربیان، همکاری با آموزش و پرورش شهرستان های استان و تشویق خانواده را در دستور کار قرار دهیم تا بتوان استعداد های زیادی را شناسایی کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.