به گزارش ایرنا ،رضا کارخانه روزدوشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ورامین ویژه نوروز 97 که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مسافران نوروزی ، سفیران فرهنگی جامعه هستند که با حضور در شهرستان می توانند ظرفیت ها و قابلیت های موجود در منطقه را اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: هدف از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان برای استقبال بهتر از مهمانان نوروزی است.
وی با تأکید بر تعامل و همکاری بین کلیه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گفت:ورامین از ظرفیت های بالقوه گردشگری ، آثار تاریخی ، صنایع دستی و اکوتوریسم برخوردار است که می توان با معرفی این ظرفیت ها ، تعداد بسیاری از گردشگران را در ایام عید نوروز پذیرا بود.
کارخانه بیان کرد: شهرستان ورامین بیش از 400 اثر و محوطه تاریخی دارد که 80 اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده ، از ظرفیت های ویژه ای برای جذب گردشگر برخوردار است به شرط آن که بتوان از تمامی ظرفیت ها برای معرفی این آثار استفاده کرده و بهترین شرایط و امکانات را برای حضور گردشگران فراهم کرد.
وی تصریح کرد: همجواری شهرستان ورامین با کویر مرکزی و بزرگراه قم – گرمسار این امکان را به مسافران و گردشگران نوروزی می دهد که آن ها در راه سفر به مناطق شرق کشور ، با حضور در شهرستان از آثار تاریخی و قابلیت های آن بازدید کرده و امکانات آن به ویژه در حوزه صنایع دستی استفاده کنند.
معاون امورعمرانی فرمانداری ورامین تصریح کرد: رؤسای کمیته های ده گانه باید با بررسی وضعیت ستاد در سال گذشته ، به رفع موانع خدمت رسانی پرداخته و بهترین شرایط را برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم کنند.
در این جلسه رؤسای کمیته های10گانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ورامین شامل کمیته خدمات اسکان و رفاه ، کمیته خدمات امداد و نجات ، رئیس کمیته خدمات انتظامی ، امنیتی و ترافیک شهری ، کمیته هماهنگی امورشهرداری ها و دهیاری ها ، کمیته برنامه ریزی و آمار کمیته خدمات حمل و نقل ، کمیته نظارت و تنظیم بازار ، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ، کمیته خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست و کمیته اطلاع رسانی ، تبلیغات ، امور فرهنگی معرفی شدند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.