به گزارش ایرنا، عباس سلیمی روز دوشنبه درنشست خبری اعلام برنامه های فرهنگی، مذهبی سال نو و ایام رجبیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: امسال نیز طبق روال نوروز گذشته زائران زیادی درآستان مقدس عبدالعظیم(ع) حضور پیدا می کنند که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گرفته است.
وی برگزاری مراسم اعتکاف را از برنامه های شاخص در ایام نوروز بیان کرد و گفت: 300 نفر از آقایان در برنامه اعتکاف امسال ثبت نام کرده اند که از یازدهم فروردین به مدت سه روز در مسجد جامع آستان برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور گسترده و انبوه زائران و مجاوران در بارگاه حضرت عبدالعظیم(ع) که ویژگی ثابت این ایام است، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌ گرفته و تلاش همکاران در قسمت‌های مختلف و به‌ ویژه در بخش سیستم صوتی حرم مطهر، تدابیر لازم جهت استفاده زائران از برنامه‌ها انجام شده است.
عباس سلیمی گفت: ویژه ‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای تحویل سال جدید به صورت سراسری در اماکن متبرکه حرم مطهر پخش خواهد شد و تقاضای ما از زائران محترم این است که با توجّه به ازدحام شدید جمعیت ضمن همکاری با خادمین و عوامل انتظامات آستان مقدّس ، از فضاهای بیرونی آستان و صحنها نیز استفاده نمایند.
وی عنوان کرد: موزه آستان، کتابخانه و دارالشفای آستان آماده استقبال از زائران نوروزی هستند.
لحظه تحویل سال 1397 در ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه روز سه‌ شنبه 29 اسفند 1396 ، مقارن با 2 رجب 1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 میلادی است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.