محسن محمدیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ویژه برنامه‌های «آوای سرزمین من» با هدف تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ‌ها در 12 ایستگاه پرازدحام شهر تهران در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای شاد و بانشاط و نیز آشنایی مسافران مترو با فرهنگ‌ها و قومیت‌های متنوع سرزمین عزیزمان برنامه هنری و فرهنگی 'آوای سرزمین من' در قالب موسیقی اقوام از 12 الی 16 اسفند ماه شاهد اجرای گروه‌هایی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی، کردستان، چهار محال و بختیاری، آذربایجان، بوشهر، همدان، تهران و هرمزگان در ایستگاه‌های متروی تهران هستیم.
محمدیان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های مترو تجریش، شهید بهشتی، قیطریه، امام حسین، امام خمینی (ره)، دروازه شمیران، ارم سبز، شهدا، دروازه دولت، میدان جهاد، میدان آزادی و تئاتر شهر در دو نوبت صبح از ساعت 10 الی 12 و عصر از ساعت 14 الی 17 میزبان مسافران شهر زیرزمینی در اجرای هنرمندان عرصه موسیقی اقوام هستند
سومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور از روز 15 تا 18 اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در سالن شماره 27 نمایشگاه بین المللی در روزهای 15 تا 18 عشایر 20 استان کشور به اجرای برنامه و ارائه توانمندی های خود می پردازند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.