به گزارش ایرنا، نصرالله دهقانی روز شنبه در همایش دهیاران استان تهران در تالار شیخ صدوق شهرری با اشاره به اینکه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به دهیاری ها اختصاص یافته است، اظهار کرد: یک میلیاردو 500 میلیون ریال از ایین اعتبار در جهت ایجاد بسته های تشویقی و حمایتی برای ترغیب اهالی روستاها برای نوسازی بافت فرسوده کافی است.
وی اظهار کرد: تخریب 80 هزار واحد مسکونی، تجاری و روستایی درزلزله غرب کشور در اثر سست بودن بناها و رعایت نکردن اصول ساختمان سازی رخ داده است که می تواند درس عبرتی برای ما مسئولان باشد.
دهقانی ادامه داد: کشور ما روی گسل واقع شده است از همین رو باید قوانین ساختمان سازی را به دقت اجرا کنیم و در جهت کم شدن خسارات ناشی از زلزله پیشگری نماییم.
وی با بیان اینکه بازسازی هر واحد مسکونی و تجاری در زلزله کرمانشاه برای دولت 470 میلیون ریال هزینه مستقیم و 500 میلیون ریال هزینه غیر مستقیم در بر داشته است، گفت: دهیاران و مسئولان شهری باید با هزینه های پایین پیشگیری از بروز خسارات بالا در زمان زلزله جلوگیری کنند.
همایش دهیاران استان تهران امروز شنبه با حضور مقیمی استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، دهقانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، شاه‌کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران و جمعی از دهیاران استان در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.