سید علی امامی روز شنبه در حاشیه گشت دامپزشکی به خبرنگاران گفت: امروز با حضور دادستان، مسئولان و رؤسای ادارات نظارتی طی گشت مشترک بازدیدی از رستوران‌های مطرح شهرستان پردیس داشتیم.
وی گفت: تعدادی از واحدها نسبت به فناوری مواد خام مصرفی خود به‌خوبی اقدام کردند و نظارت دامپزشکی انجام شد.
رئیس اداره دامپزشکی پردیس و دماوند با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از واحدها شرایط نگهداری مواد اولیه نامناسبی داشتند، بیان کرد: طی این گشت مشترک مقدار 200 کیلوگرم گوشت و مرغ که شرایط مناسبی برای نگهداری نداشتند،معدوم و مکان آنها مهروموم شدند.
وی با اشاره به اینکه شرایط نگهداری نامناسب مانند تغییر رنگ بو و ظاهری مواد اولیه موجب معدوم سازی مواد شد، گفت: بر اساس گزارش های 100 گرم مواد اولیه آلوده قابلیت ایجاد بیماری گوارشی برای یک انسان سالم را دارد که با معدوم‌کردن 200 کیلوگرم مواد اولیه غذایی از بیمارشدن حدود 2 هزار نفر پیشگیری به عمل آمد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.