به گزارش خبرنگارایرنا، ولی الله شجاع پوریان روز شنبه در اختتامیه هشتمین دوره پارالمپیک ورزشی محلات شهر تهران ویژه جانبازان و معلولین در مجموعه قمر بنی هاشم سازمان ورزش شهرداری با اشاره به اینکه سلامتی سنگ بنای جامعه است افزود: ورزش می تواند موفقیت و تلاش را در جامعه گسترش دهد و ارمغان اصلی ورزش، سلامتی و شادابی در سطح جامعه است که درامورمذهبی ،ادبیات وشاهنامه کشورمان نیز به آن اشاره شده است.
شجاع پوریان با اشاره به اینکه در پایتخت بینش و پایه ورزش همگانی از محلات شروع شده است گفت: هشتمین دوره پارالمپیاد ورزشی تهران گواه این موضوع بوده است.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری یکی از شعارهای شهردار تهران ایجاد شکوفایی و امید است افزود: شهرداری ها حامی توسعه ورزش همگانی هستند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در نظر داریم تا با توسعه ورزش میان جانبازان و معلولین، سلامتی را برای این قشر فراهم کرده تا معلولیت و بیماری آن ها گسترش نیابد.

* ورزش همگانی در سطح تهران گسترش می یابد
عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین مراسم گفت: در دوره فعلی شورا و شهرداری ورزش همگانی در سطح پایتخت گسترش می یابد.
حجت نظری افزود: در مدیریت شهری در نظر داریم شرایط و توسعه ورزش را برای همه در سطح پایتخت فراهم کنیم.
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه شهروندان و بانوان و کهنسالان برای تردد در سطح شهر دچار مشکلاتی هستند که در نظر داریم تا این موضوع را رسیدگی کنیم.
نظری در خصوص اینکه ورزش برای معلولان محدودیت نیست ،اظهار کرد: می خواهیم در 4 سال آینده شهرتهران ، شهری برای همه باشد وامکان ورزش برای تمامی شهروندان فراهم شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.