به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند افزود: اولویت اصلی بررسی اموال مسئولان درجه یک کشور، روسای قوای سه گانه ، وزرا ، معاونان ، استانداران و مدیران کل است و در اجرای عدالت مردم قوه مقننه و قضاییه را حمایت خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با فقر، فساد و تبعیض لبیک می گویند، عنوان کرد: مردم منتظر اقدام فوری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دولت در ارتباط با اجرای فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب در سال 80 هستند که 16 سال است به درستی عمل نشده و تا به آن فرمان عمل نشود اژدهای هفت سر فساد از حرکت باز نمی ایستد.
وی با بیان اینکه مصادره به ناحق بیت المال از هنجارهای ضد ارزش محسوب می شود، گفت: اگر عده ای اموال بیت المال را به ناحق مصادره کرده و دزدیده اند این اموال باید بازگردانده شود و اگر سند گرفته اند آن سند باید باطل شود چرا که برگشتن این اموال از مصادیق اجرای عدالت است.
امام جمعه دماوند به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: محورهای سخنان رهبری در چهار بخش کارکردهای انقلاب، آسیب شناسی انقلاب، اولویت ها و الزامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی و آینده انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب افرادی که گرفتار آفاتی چون اشرافی گری و دل سپردن به طبقات ثروتمند می شوند دچار ارتجاع شده اند.
وی تصریح کرد: ما نباید به ضد ارزش هایی برگردیم که مردم به خاطر مبارزه با آن قیام کردند؛ مسئولان بر خلاف اهداف انقلاب حرکت نکنند.
امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: هیچ انقلابی بدون مبارزه مستمر با آفات و آسیب ها نمی تواند پیش برود و اگر با ضد ارزش ها مبارزه نکنیم در به ثمر رساندن آرمان های انقلاب عقب گرد می زنیم.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.