«مسابقه فوتبال تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود».
سیدجلال ملکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین ایمنی تماشاچیان شهرآورد پایتخت همچون سال های گذشته برعهده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.
وی با اشاره به آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران همزمان با دربی پایتخت، تصریح کرد: برهمین اساس 50 آتش نشان در 16 نقطه داخلی و خارجی ورزشگاه آزادی از جمله پارکینگ های شرقی و غربی، خیابان ها و بزرگراه های منتهی به محدوده ورزشگاه مستقر خواهند شد.
ملکی اظهار کرد: نیروهای آتش نشان با استفاده از 12 خودرو سنگین، 2 دستگاه خودرو پیکاپ و 4 دستگاه موتورسیکلت ضمن استقرار در محل های تعیین شده، ماموریت ها و وظایف محوله خود در صورت نیاز را انجام خواهند داد.
سخنگوی آتش نشانی شهر تهران از عموم تماشاچیان این مسابقه و هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس خواست، همچون گذشته با ماموران آتش نشانی همکاری کرده و در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به سامانه 125و یا تیم های مستقر در محل اطلاع دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام 7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.