به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه نخستین کنگره شعر و داستان حضرت ام‌البنین (س) که در مجتمع آدینه برگزار شد افزود: مساجد بهترین مکان برای تربیت درست فرزندانمان است و راه هدایت و حمایت فرزندان ما تربیت مسجدی و انس با مسجد است.
وی تصریح کرد: اگر کسی با مسجد مرتبط باشد راه را پیدا می‌کند و شاید نتوان کسی را یافت که اهل مسجد باشد و راه خطا رفته باشد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، همواره اهل مسجد بوده اند تاکید کرد: کسانی که در مساجد کار فرهنگی می‌کنند هنرشان را در اختیار ابتذال قرار نمی‌دهند و فعالیت‌شان حتما صبغه الهی دارد.
وی خاطرنشان کرد: مسجد بهترین محل برای تقویت روحیه ایمان و انقلابی‌گری است و ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مجددا جایگاه مساجد را احیا کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ارزانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد کشور 80 میلیونی ایران، امروزه حرف‌های زیادی برای جهانیان داشته باشد و کسانی که از سیدالشهدا (ع) الهام گرفتند این تحول را ایجاد کردند.
وی در ادامه به برگزاری اولین کنگره شعر و داستان حضرت ام البنین (س) اشاره کرد و یادآور شد:با همکاری عتبات عالیات به ویژه عتبه عباسی (ع) دوره‌های بعدی کنگره شعر و داستان حضرت ام‌البنین (ع) به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز برگزار خواهد شد.
در این مراسم از 24 شاعر و نویسنده این کنگره سراسری و همچنین خانواده معظم شهدا تقدیر شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.