سرهنگ پاسدار داود اصغری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن نسل چهارم انقلاب با ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود : اردوهای راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی مهین اسلامی، می‌تواند به عنوان برنامه مهم فرهنگی و تاثیرگذار برای نسل‌ جوان کشورمان به حساب آید.
اصغری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، 350 نفر از مردم شهرستان ورامین در ایام نوروز در اردوهای راهیان نور شرکت کرده و علاوه بر بازدید از یادمان های و مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس ، در برنامه های فرهنگی پیش بینی شده نیز شرکت می کنند.
وی بیان کرد: این افراد با همکاری شهرداری ورامین و با اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور حضور پیدا می کنند.
وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت : در سال تحصیلی جاری نیز یک مرحله اردوی دانش آموزی راهیان نور برگزار شد و طی آن 240 دانش آموز از مناطق مختلف عملیاتی بازدید کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین اظهار کرد: سال گذشته علاوه بر شرکت 350 نفر از مردم ورامین در اردوی نوروزی راهیان نور ، دانش آموزان دختر و پسر ورامین نیز طی چهارمرحله به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.