به گزارش ایرنا ، فرماندار قرچک در حاشیه این مراسم گفت : طرح تحول سلامت و ارتقاء مراکز جامع سلامت، مهم‌ترین برنامه دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و سلامت است که از اثرات آن ، شهرسان قرچک نیز برخوردار شده است.
مسعود مرسل پور افزود : افزایش 250 درصدی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قرچک ، ساخت بیمارستان دولتی و چندین مرکز بهداشت و سلامت روستایی از جمله اثراتی است که طرح تحول نظام سلامت برای شهرستان قرچک به همراه داشته است.
وی در خصوص مرکز سلامت شهرستان قرچک گفت : این مراکز در 4 طبقه در زمینی به مساحت 120 مترمربع و زیربنا 380 متر بااعتباری بالغ‌ بر 5 میلیارد ریال احداث شده که 700 میلیون ریال آن از سوی خیرین و مابقی توسط وزارت بهداشت و درمان تأمین شده است.
فرماندار قرچک گفت : این مرکز از بخش های پزشک عمومی، دندانپزشکی، واکسیناسیون، مراقبت زنان باردار ، کودکان، معاینه دانش آموزان برخوردار بوده و با برخورداری از کارشناسان محیط و حرفه‌ای ، بر فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌ها ، رستوران‌ها و مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و آرایشگرها نظارت می کند.
مرسل پور اظهار داشت: با افتتاح این مراکز ، بیش از 20 هزار نفر از جمعیت شهری قرچک از خدمات دولت در حوزه سلامت و درمان بهره‌مند خواهند شد.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون 14 پایگاه بهداشت شهری، 7 مرکز خدمات جامع سلامت که 2 مرکز شهری و 5 مرکز روستایی در شهرستان قرچک در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.