به گزارش شامگاه یکشنبه خبرنگار ایرنا، در این آیین، مصطفی قطبی جوشقانی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) رتبه نخست را از آن خود کرد، وی تندیس مسابقه را به مسجد جامع جمکران اهدا کرد.
ملیحه صوفی زاده و محبوبه حکیمیان بیدگلی نیز رتبه نخست این مسابقه را از آن خود کردند، به نفرات برتر، علاوه بر تندیس، دیپلم افتخار و سفر عتبات عالیات اعطا شد.
همچنین محمدرضا کردلو، بهزاد علیپور و وجیهه صمصامی رتبه دوم این مسابقه را کسب کردند، به رتبه های دوم مسابقه عکس «سفر به خانه خدا»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.
انس عبدالله زاده، حامد امامی، صابر آقایی نیز رتبه سوم مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» را کسب کردند، به رتبه های سوم این مسابقه دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.
همچنین در این آیین تاج محمد آق اتابای شایسته تقدیر شناخته شد.
مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» به همت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی رسانه‌ای پارسیان فرهنگ با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، سازمان های فرهنگی هنری و زیباسازی شهرداری تهران ویژه افرادی که به حج سال 96 مشرف شده‌اند، برگزار شد.
عزت و کرامت حجاج ایرانی، وحدت در جهان اسلام، عملیات اجرایی حج سال 1396، لحظه‌های ویژه عبادی، سلفی بناها و آیین‌ها و استقبال از حجاج سال 96 از موضوع های این مسابقه بود.
از میان حدود 3هزار اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» از استان های سراسر کشور، یکهزار و 890 اثر به مرحله داوری راه یافت که در نهایت هیئت داوران، 75 اثر را برای کتاب مسابقه، 53 اثر را برای نمایشگاه و 10 اثر برجسته را به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر برگزیدند.
مسعود زنده روح کرمانی دبیر هنری مسابقه و افشین شاهرودی، کمال الدین شاهرخ و حسن غفاری اعضای هیئت داوران مسابقه بودند.
آیین اختتامیه مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» شامگاه یکشنبه با حضور مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران، وحید اسکندری سرپرست اداره کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سهیل کاکایی دبیر، مسعود زنده روح کرمانی دبیر هنری و جمعی از داوران این مسابقه، مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و احسان محمدی دبیرکل تشکل های فرهنگی هنری دانشگاه تهران و مدیر امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/1193/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.