مجید مهدوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کارهای مقدماتی و مطالعاتی این طرح به اتمام رسیده و در مرحله بعدی با همکاری فرمانداران و شهرداران در سطح استان تهران بزودی اجرایی می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح از 25 اسفند ماه در سطح استان اجرایی می شود خاطرنشان کرد:طرح یکسان تبلیغات محیطی در ایام نوروز موجب ماندگاری خاطره سفر و همچنین توجه بیشتر و ترغیب هموطنان به بازدید از جاذبه های گردشگری استان تهران می شود.
مدیر کل میراث فرهنگی تهران بابیان اینکه نظارت بر کیفیت اقلام تبلیغاتی با حساسیت بیشتری در نوروز 97 اجرا خواهد شد گفت: اگر می خواهیم در حوزه گردشگری استان تهران برند سازی کنیم نیازمند استفاده از ابزار کارآمد و به روز در تبلیغات محیطی هستیم .
مهدوی افزود: دراین طرح افزایش نظارت برتاسیسات گردشگری استان پیش ازآغاز سفرهای نوروزی در استان تهران اجرایی می شود و بازرسان اداره کل باید در اسرع زمان ممکن به شکایات مسافران و گردشگران استان رسیدگی می کنند.
وی افزود : بازدید از کارگاه های هنرمندان صنایع دستی در کنار بازدید از جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر تهران به مجریان تورهای تهرانگردی پیشنهاد شده که قطعا مورد استقبال شهروندان و مسافران تهران قرار می گیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: با شروع سفرهای نوروزی پایگاه های اطلاع رسانی در تمامی مبادی ورودی به استان کار توزیع بروشور،نقشه و پاسخ گویی و راهنمایی مسافران و گردشگران را انجام می دهند.
طرح یکسان تبلیغات نوروز از 25 اسفند تا 15 فرودین ماه سال 97 در سطح استان تهران انجام خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.