سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم ترحیم شهدای خیابان پاسداران تهران که در
مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد درجمع خبرنگاران اظهارکرد: کسانی که در این آشوب‌ها حضور داشتند نشات گرفته و هدایت شده از آن سوی آبها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب بودند.
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا گفت: حضور مردم در این مراسم معنی دار بود و این مردم با حضور خود از شهدا تجلیل کردند.
وی در پاسخ به این سوال که انتظار شما از برخورد دستگاه قضا با عاملین این جنایات چیست خاطرنشان کرد: همکاران، خانواده و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند با افرادی که در مسیر قدم برداشتند و علیرغم هشدارچند روزه پلیس ، خیلی سریع با این افراد برخورد شود.
سرداررحیمی افزود: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که با حرکتی وحشینانه این صحنه را رقم زد داشته و دستگاه قضا با تمام توان در حال پیگیری این موضوع است.
به گزارش ایرنا، جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب (30 بهمن) در اقدامی غیرقانونی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
آیین تشییع پیکر پاک شهدای این حادثه، سوم اسفندماه در تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم شهدای حادثه خیابان پاسداران نیز ساعت 14 تا 16 امروز با حضور خانواده این شهدا و جمعی از مردم و مسئولان در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
در پی این حوادث 201 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حوادث خیابان پاسداران را محکوم کردند و خواستار قاطعیت دستگاه قضا و برخورد با آشوب‌ گران و قانون‌شکنان و منافیان نظم و امنیت شدند.
تهرام/1109/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.