به گزارش ایرنا حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در مسجد جامع دماند، بزرگترین نعمت الهی به انسان را داشتن حکومت اسلامی با هدف اجرای عدالت عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره خیرخواه مردم بوده و هستند و با پیام های داهیانه خویش، آنان را نصیحت و راهنمایی کرده اند و مردم نیز با حضور همیشگی خود در صحنه به ویژه در عرصه های مختلف، همراهی و همدلی خود را به نظام و رهبری نشان داده اند.
وی با تاکید براینکه اجرای عدالت از وظایف حاکمیت است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش همواره به پیشرفت های موثر ایران در عرصه های مختلف تاکید داشتند و به همراهی ملت اشاره نمودند ولی یکی از پیام های مهم رهبری کم کاری در اجرای عدالت بوده است.
خطیب جمعه دماوند گفت: اگر عده ای دنبال اشرافیگری و سوء استفاده از بیت المال باشند مردم باید آنان را معرفی کنند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکتی ضد انقلابی است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: هدف از استقلال و آزادی در ایران کوتاه شدن دست بیگانگان بوده تا اموال عمومی غارت نشود؛ حال که دست بیگانگان قطع شده عده ایی در داخل اموال عمومی را غارت می کنند و اگر دستگاه قضایی با قدرت، سرعت و دقت و همچنین مطابق عدل و انصاف مفسدین اقتصادی را مجازات کند دزدی کم می شود.
امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه یکی از مشکلات ما کم شدن بازدارندگی از خلاف و جرم است، گفت: علت این اتفاق این است که گناهکاران مجازات نمی شوند و اگر دزدان دانه درشت مورد محاکمه قرار گیرند، اختلاس ها کم خواهد شد.
وی با اشاره به سانحه هوایی اخیر و جان باختن 65 نفر از مردم ایران، بیان کرد: در بسیاری از کشورها هرگونه کم کاری و یا اتفاقی در حوزه مسئولیت افراد، موجب استعفا و یا اعدام وی می شود ولی در ایران شاهد حوادث بسیاری در بخش هوایی، زمینی، دریایی و ... هستیم اما مسئولی پاسخگو نیست.
امام جمعه دماوند عنوان کرد: در خیابان پاسداران تهران چند نفر قانون شکن و اغتشاشگر به مسلک داعشی ها امنیت مردم را به مخاطره انداختند و اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند و همچنین خانواده های جوانان عزیز بسیجی و انتظامی را داغدار کردند؛ اگر با امثال این افراد برخورد قاطع صورت گیرد و قاتلین به سرعت اعدام شوند دیگر کسی جرات چنین کارهایی را نخواهد کرد.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به حمایت های اخیر غرب در خصوص ناآرامی های ایران، گفت: از دشمنان انقلاب توقعی نیست زیرا آنان دشمن هستند و دشمنی می کنند اما آنچه امروز نگران کننده است وجود یک جریان خائن و وابسته به دشمن در کشور است که بجای محکوم کردن اغتشاشات، از آنان حمایت می کند.
وی گفت: ملت ایران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در اجرای عدالت حامی رهبر و همه کسانی است که برای تحقق این مهم قدم برمی دارند.
تهرام/7246/7244/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.