سردار محمد اشتری رور پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع سه تن از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه خیایان پاسداران تهران به شهادت رسیدند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی، به سرعت به این پرونده رسیدگی شده و با عاملان شهادت همکارانمان برخورد قاطع صورت می گیرد.
وی گفت: نیروی انتظامی مقابل کسانی که امنیت مردم را تهدید می کنند، ایستادگی کرده و در برابر اغتشاشگران و آشوب گران با تمام قدرت از امنیت کشور و مردم دفاع خواهد کرد.
آیین تشییع پیکر پاک سه تن از شهدای فاتب استوار دوم رضا امامی، استوار دوم محمدعلی بایرامی و سرباز رضا مرادی علمدار از نیروهای یگان امداد پلیس تهران بزرگ که دوشنبه شب در حادثه خیایان پاسداران به شهادت رسیدند، در محل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب(30 بهمن) در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران(محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، سه مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه همچنین با سوءاستفاده از رافت و مدارای نیروهای انتظامی به بسیاری از اموال خصوصی و عمومی(خودروها و منازل و فروشگاه های مردم) خسارت وارد کردند.
در جریان این حوادث، سه تن از نیروهای یگان امداد پلیس تهران بزرگ هنگام انجام وظیفه برای تامین و برقراری نظم و آرامش در سطح منطقه با اقدام وحشیانه و تهاجمی آشوبگران به شهادت رسیدند.
برهمین اساس، نیروهای پلیس تهران بزرگ نیز با اقدامی قاطع ضمن دستگیری سریع عوامل اصلی این جنایت، حدود 300 نفر از آشوبگران را دستگیر کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.