به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، آبرسانی به فاز 8 شهر جدید پردیس در تاریخ 27 بهمن انجام شد اما سرقت‌های مکرر از شیرهای هوا، دریچه ها و گیربکس ها در خطوط انتقال آبرسانی را با مشکلاتی مواجه کرده است.
این سرقت ها یک روز بعد از شروع عملیات انتقال آب به فاز 8 و با وجود بازبینی های مکرر گروه های فنی، پیمانکاران و مشاوران صورت گرفته که شبکه آبرسانی را دچار اختلالاتی کرد. این امر باعث نشت و جاری ‌شدن آب در سطح جاده قدیم تهران - پردیس و متعاقبا نشست جاده شد که با اقدامات شرکت عمران در روزهای گذشته این مشکل رفع شده است.
خط لوله پروژه آبرسانی به فاز 8 شهر جدید پردیس، در اواخر سال 91 اجرایی شد و بعد از تحویل به شرکت عمران شهر جدید پردیس در سال گذشته، در اواخر بهمن ماه سال جاری، آب وارد مدار شد. طبق نامه‌نگاری‌های میان شرکت عمران و شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، درخواست تحویل این خط لوله به آبفا شده اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.
با توجه به وظایف ذاتی دستگاه های خدمات رسان از شرکت آب و فاضلاب و وزارت نیرو، این انتظار می رود که مسئولان شرکت آب فاضلاب شرق استان بر اساس تخصص خود، مساعدت و همیاری بیشتر در اجرای این خط انتقال (که یک کار تخصصی است) را داشته باشند تا هر چه سریع تر عملیات آبرسانی به فاز ٨ صورت پذیرد. زیرا با وجود اقدامات بسیار، آبرسانی به ساکنان با تاخیر مواجه شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/ 9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.