محسن محمدیان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ویژه برنامه ها با هدف گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و آشنایی با زندگی معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در حال برگزاری است..
وی با اشاره به اینکه فضای بصری کلیه ایستگاه های مترو متناسب با این ایام با استفاده از طرح ها و پیام های فرهنگی فضا سازی شده است، تصریح کرد: یک گروه تواشیح با اجرای قطعاتی در رثای بانوی دوعالم امروز (دوشنبه) در ایستگاه های امام خمینی (ره)، دروازه دولت و تئاترشهر نیز میزبان مسافران مترو هستند.
محمدیان ادامه داد: به مناسبت ایام عزاداری بانوی دو عالم، ایستگاه های مترو فردوسی، تئاترشهر، توحید و شادمان محل برگزاری نمایشگاه پوستر هنر فاطمی است.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه آثار و طرح های هنرمندان گرافیک با استفاده از نمادها و نشانه های مرتبط با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به نمایش گذاشته شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران همچنین از برپایی پایگاه فرهنگی و تبلیغی در ایستگاه های منتخب خبر داد و گفت: به منظور پاسخ به سوالات و شبهات دینی مسافران مترو، با همکاری ستاد فاطمیه استان تهران و با حضور کارشناسان و روحانیون محترم، میز مشاوره مذهبی و دینی در ایستگاه های تجریش، دروازه دولت، دروازه شمیران، شهدای هفتم تیر، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی، شهید بهشتی، نبرد، میدان آزادی و صادقیه از ساعت 9 تا 19 برپا است.
تهرام/7243/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.