به گزارش ایرنا ، محمدحسین مقیمی که روز دوشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات پاکدشت و برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران ، به این شهرستان سفر کرده ، با حضور در گلزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم گل به مزار شهیدان، با آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم تجدید میثاق کرد.
استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان پاکدشت در جلسه کارگروه حوزه اقتصاد و اشتغال ،کارگروه فرهنگی و اجتماعی ، کارگروه عمرانی و کارگروه میراث فرهنگی شرکت کرده و موانع توسعه شهرستان در حوزه های مختلف را بررسی می کند.
ملاقات عمومی با مردم پاکدشت ، دیدار با خانواده معظم شهیدان قمی و مظفر ، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب ، دیدار با نخبگان شهرستان و جلسه مشترک با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان پاکدشت است.
شهرستان پاکدشت با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
پاکدشت با داشتن سه شهرک صنعتی و هزاران واحد تولیدی ، قطب مهم اقتصادی استان تهران است.
این شهرستان شامل 2 بخش مرکزی و شریف آباد است که بخش مرکزی شامل سه دهستان حصار امیر، قرون آباد و فیلستان و بخش شریف آباد شامل دهستان های جمال آباد، شریف آباد و کریم آباد می باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.