به گزارش ایرنا، حسین ترکاشوند روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1397 این شهر به نوپابودن شهرداری قیامدشت اشاره کرد و گفت: ساختار تشکیلاتی شهرداری قیامدشت که پس از سالها انتظار و با پیگیری مسولان شهرستان ایجاد شده است، بایستی به سرعت ایجاد گردد تا شهروندان بتوانند در کمترین زمان، نیازهای خود را برطرف نمایند.
وی با تاکید بر لزوم بهسازی و زیباسازی معابر شهری و محلات قیامدشت، افزود: کار مطالعاتی برخی از برنامه های مدیریت شهری آغاز شده است که پس از اجرایی شدن آنها، شهروندان بزودی از این اقدامات برخوردار خواهند شد.
ترکاشوند ادامه داد: استقرار سامانه جامع شهرسازی، نصب المان و زیباسازی معابر، نصب علایم و تابلوهای ترافیکی، پلاک کوبی منازل، احداث بلوار و ایجاد روشنایی در معابر، توسعه و بهبود فضای سبز، ارتقای سطح مبلمان شهری، شناسایی بافت فرسوده، بهبود وضعیت ترافیکی و گرافیک محیطی از جمله برنامه های مورد تاکید مدیریت شهری قیامدشت برای سال آینده است.
مدیران واحدهای مختلف شهرداری قیامدشت در این جلسه به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود در حوزه تحت مسولیت خود پرداختند.
شهر قیامدشت پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه 15 تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.
قیامدشت در 15 کیلومتری جاده خاوران و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.