به گزارش روز شنبه ایرنا ، سعید غفوری با بیان اینکه شرکت های خارجی که در مذاکرات 2 روزه فرصت های سرمایه گذاری مشارکتی شهر جدید پردیس حضور دارند ازکشورهای چین ، ترکیه، کره جنوبی ، انگستان، آمریکا، ایتالیا، اتریش و روسیه می باشند.
وی با اشاره به اینکه 60 میز مذاکره برای نماینده شرکت‌های خارجی، شهرداری‌ها و سرمایه گذاران داخلی در این تالار فراهم شده است اظهارداشت: پروژه‌ها و فرصت‌های متعددی در شهر جدید پردیس وجود دارد که اجرایی‌شدن آن‌ها نیازمند حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس با بیان اینکه هدف از برگزاری میزهای مذاکراتی و همایش‌ها سرمایه گذاری نیست،تصریح کرد: میزهای مذاکراتی برای منتج شدن به یک سری قرارداد های عملیاتی است.
وی ادامه داد: تامین نیازهای شهری و ملزومات رفاهی ساکنین، خصوصا ساکنان پروژه مسکن مهر و ارتقای ارزش افزوده منطقه با استفاده از پتانسیل 82 هزار واحدی مسکن مهر پردیس از اهداف اصلی می باشد.
مدیرعامل شرکت عمران اظهار کرد:برای تکمیل پروژه های زیر بنایی و رو بنایی
در فازهای 5،8 ،11 و 9 شهرجدید پردیس برای تامین حداقل امکانات رفاهی 2 هزارو 584 میلیارد تومان نیاز می باشد.
غفوری با اشاره به اینکه از سال گذشته برای ساخت امکانات رفاهی با مشارکت بخش خصوصی، عمومی و دولتی کار را به صورت اجرایی آغاز کرده ایم ، گفت: در اولین گام از مشارکت شرکت ترکیه ای کوزو در محله ایرانشهر، فاز 11 استفاده کرده ایم.
شهرستان پردیس با 175 هزار نفر جمعیت از غرب با تهران، از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است، با پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهر به 600 هزار نفر می رسد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : اشرف پورمند انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.