به گزارش ایرنا، محمد امامی امین شامگاه چهارشنبه در مراسم معرفی و تجلیل از تولید کنندگان و بهره برداران برتر در سطح استانی و ملی بخش کشاورزی در شهرری افزود: تا پنج سال آینده 100 درصد غرفه های عرضه مستقیم کالا به کشاورزان و تولید کنندگان دام و طیور اختصاص خواهد یافت که هدف اصلی از اجرای این سیاست کوتاه شدن دست دلالان است.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی دولت در حوزه کشاروزی ایجاد مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان ها و روستاها است، عنوان کرد: سال 58 جمعیت روستایی کشور 70 درصد بود ولی امروز جمعیت شهری 70 درصد است از همین رو دولت با اجرای سیاست های توسعه سکونتگاه های روستایی به دنبال کشاندن مردم به این محل ها است.
امامی امین ادامه داد: درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری به توسعه زیر ساخت های روستاها مانند جاده، آب، برق، خانه بهداشت و سایر امکانات معطوف شد و امروز پس از اتمام تمامی طرح های زیر ساختی در روستاها دولت به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در اماکن است.
مراسم معرفی و تجلیل از تولید کنندگان و بهره برداران برتر در سطح استانی و ملی بخش کشاورزی شامگاه چهارشنبه با حضور کشاورز معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران، قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و 45 نفر از کشاروزان نمونه استان تهران در اداره جهاد کشاروزی شهرستان ری برگزار شد.
در این برنامه تعدادی از نمایندگان کشاورزان به بیان برخی مشکلات و نارسایی ها در این حوزه پرداختند و در آخر این مراسم کشاورزان نمونه استانی و کشوری با اهدای لوح تجلیل شدند.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.