به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت : مأموران پلیس آگاهی پاکدشت با کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اقدام به دپوی کالاهای قاچاق کرده ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پاکدشت پس از چند روز کار اطلاعاتی ، موفق شدند تا محل دپوی کالاهای قاچاق را در منطقه شریف آباد شناسایی کنند.
ناظری بیان کرد: ماموران انتظامی با اخذ مجوز قضایی ، در عملیاتی غافلگیرانه وارد انبار دپوی این کالاها شده و در بازرسی از این مکان ، 15 هزار کیلوگرم مواد شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف کردند.
وی گفت : در جریان این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران همچنین از کشف محموله 28 هزار لیتر روغن پایه قاچاق در پاکدشت خبر داد.
وی افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر امام رضا (ع) به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.
ناظری گفت : ماموران در بررسی اولیه این خودرو ، بیش از 28 هزار لیتر روغن پایه فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.
وی تصریح کرد: در جریان این پرونده راننده دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.