به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای فراکسیون امور بانوان مجلس شورای اسلامی روز شنبه در سفر به شهرستان پردیس به بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان پرداختند.
فاطمه سعیدی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: حضور گسترده زنان فعال درعرصه اقتصادی در این شهرستان با توجه به شرایط موجود بی نظیر است و انگیزه کاری بالا همراه با مهارت زنان سرپرست خانوار را تبدیل به اجتماعی کوچک با عملکرد عالی کرده است.
وی افزود: فراکسیون زنان مجلس در تلاش است تا با ارائه امکانات به زنان سرپرست خانوار آنان را در ایجاد اشتغال توانمند کند.
پروانه سلحشور رییس فراکسیون، سیده فاطمه ذوالقدر نایب رئیس، طیبه سیاوشی شاه عنایتی دبیر دوم، فریده اولاد قبا و فاطمه سعیدی دیگر اعضای فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی در ملاقات با تعدادی از بانوان کار آفرین، ورزشکاران مدال آور، روسای هیات های ورزشی شهرستان پردیس دیدار و به بررسی مشکلات مطرح شده پرداختند.
به گزارش ایرنا، اعضای فراکسیون امور بانوان مجلس شورای اسلامی در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات نبود بیمارستان دولتی، تعرفه بالای درمانی تنها بیمارستان شهرستان پردیس، عدم آشنایی زنان با حقوق خود و پیشنهاد آموزش حقوق از سنین ابتدایی، مشکلات اورژانس اجتماعی، ودیعه سنگین واحد‌های کسب و کار، ایجاد تسهیلات کارآفرینی درمنزل، دریافت وام و تسهیلات، مشکل فروش تولیدات مشاغل خانگی، حذف واسطه های فروش پرداختند.
خبرنگار: اشرف پورمند**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.