به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: امام راحل با تکیه به خدا و با حمایت مردم توانست بزرگ ترین معجزه قرن را رقم زده و طاغوت زمان را به زیر بکشد، کسانی که به کلام و رفتار خود به این انقلاب خیانت می کنند در اصل به مردم خود خیانت می کنند.
وی اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب نمایان شد و امروز نیز دشمن با استفاده از پول های کثیف آل سعود، با طراحی های اندیشکده های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی و با تمام توان به جنگ ملت بزرگ ایران آمده است و از طریق تحریم، فضای مجازی و رسانه های رنگارنگ خود به جنگ با ولایت برخاسته است.
محموی گفت: دشمن با علم به این که رکن اصلی نظام، ولایت فقیه است، ناجوانمردانه به آن هجمه وارد می کنند، مسجد و حسینیه را آتش زده و مردم عادی و بی دفاع را می کشند به این امید که بتوانند پایه های نظام را سست کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: فتنه گران داخلی و اربابان آمریکایی آن ها باید بدانند که هرچند مردم از برخی سختی ها رنج می برد و گله دارد، از خائنان بیت المال بیزارند و از برخی دغل بازان و نفوذی های داخلی متنفرند ولی پای ولایت و نظام و انقلاب ایستاده و داغ ایجاد فاصله بین وحدت ارکان نظام را به دل آن ها می گذارند.
وی از آحاد مردم و مسئولان خواست تا با حضور با شکوه در راهپیمایی دهه مبارک فجر، پاسخ قاطعی به یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بدهند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.