حجت الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش رودهن اظهار کرد: در سال 1357 ملت ایران، انقلابی به پا کردند که امروز در همه جهان شناخته شده است؛ امام خمینی (ره) بدون هیچ گونه هراسی در مقابل مخالفان ایستادند و این انقلاب با حضور حماسی مردم پیروز شد.
وی با بیان اینکه یکی از افتخار ملت ایران داشتن نظامی اسلامی و الهی است، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که در عصر و زمان ما نمونه شد زیرا این انقلاب دم از نسخه ای می زند که هیچگاه غروب نخواهد کرد؛ شهید مطهری فرمودند خورشید اسلام هیچگاه غروب نمی کند.
امام جمعه موقت بخش رودهن با اشاره به شعارهای ارزشمند دوران انقلاب و نقش آفرینی ملت ایران در آن دوران، گفت: مردم ایران انقلاب کردند چون می دانستند چه می خواهند و آگاه بودند که حکومت پهلوی آنان را به سوی استقلال و آزادی نخواهد برد.
این مقام مسئول تاکید کرد: انقلاب پیروز شد تا عدالت اجتماعی گسترش یابد و فقرا تحقیر نشوند و مسئولان برای همه مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه وقت بگذارند.
حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه فجر پیروزی را فراموش نکنیم، تصریح کرد: هر کس در تاریکی قرار دارد، قطعا به دنبال روشنایی می گردد و امام خمینی (ره) یک روشنایی و فجر برای ملت ایران در دوران تاریکی حکومت پهلوی بودند و امروز وظیفه ما است تا این روشنایی را حفظ کنیم.
وی بیان کرد: مردم رودهن که همواره در انقلاب اسلامی با حضور خود در میدان جنگ و جهاد درخشیداند، امروز نیز به واسطه وجود مراکز علمی، دانشگاهی، فرهنگی و ... مورد توجه است و امید می رود با حمایت مسئولان شاهد رشد این منطقه در تمامی عرصه ها باشیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.