به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار 'حسین رحیمی' پس از دیدار با ژنرال سرگئی پلاخیخ در مقر پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این مطلب که بازدیدها دو سویه است، افزود: رئیس پلیس مسکو به همراه پنج تن از مسئولان پلیس پایتخت روسیه، ضمن بازدید از پلیس تهران، با توانمندی‌ها و وظایف بخش های مختلف این فرماندهی از جمله معاونت عملیات، مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آشنا شدند.
وی درباره همکاری پلیس تهران با مسکو برای امنیت بازی‌های جام جهانی فوتبال روسیه گفت: پلیس مسکو می‌تواند از پلیس ایران استفاده کند و در این خصوص در حال مذاکره و رایزنی هستیم، البته هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.
*آماده همکاری و تبادل تجربیات با پلیس تهران هستیم
همچنین ژنرال «سرگئی‌ پلاخیخ» رئیس پلیس مسکو، اظهار کرد: پلیس تهران و مسکو همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند و وظایف و تکالیف مشترکی زیادی نیز بین این دو نیرو وجود دارد که قطعاً با کمک همدیگر می‌توان بیش از پیش در انجام این وظایف و تکالیف موفق شد.
وی ‌گفت: می‌توان تجربیات بسیار زیاد پلیس مسکو را در اختیار پلیس تهران قرار دهیم؛ البته امروز آمده‌ایم تا از پلیس تهران تجربیاتی را کسب کنیم.
ژنرال پلاخیخ افزود: پلیس تهران و مسکو، با افزایش همکاری‌ها می‌توانند بهتر از گذشته بر مشکلاتی همچون مواد مخدر، جرایم و افراطی گرایی فائق شوند.
این مقام ارشد پلیس مسکو، در خصوص تمهیدات روسیه برای برگزاری بازی های جام‌جهانی اعلام کرد: پلیس مسکو از مدت‌ها قبل تمهیداتی را برای برگزاری بازی‌های جام‌جهانی اندیشیده است و زیرساخت‌های لازم در این زمینه مهیا و حتی برای اسکان توریست‌ها نیز برنامه‌ریزی شده و قول می‌دهم که یک جام‌جهانی امن را تجربه کنیم.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.