به گزارش ایرنا، قاسم جان بابایی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بخش سی تی اسکن و کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند، افزود: از سوی دیگر 100 مرکز اورژانس آماده و تجهیز شده در سراسر کشور نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم و دوازدهم برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: بیش از 6 هزار پزشک متخصص در 300 شهر محروم و کمتربرخوردا کشور درحال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند.
وی افزود: همچنین در سایه حمایت های گسترده دولت برای ارائه خدمات درمانی مناسب، حدود دو میلیون عمل طبیعی زایمان به صورت رایگان در دو هزار مرکز درمانی کشور انجام شده است.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی گفت: همزمان با ایام دهه فجر و در قالب طرح تحول سلامت، بیش از 240 کلینیک ویژه درمانی در کشور افتتاح می شود.
جان بابایی افزود: همچنین 80 کلینیک ویژه درمانی نیز تا پایان سال در مناطق مختلف کشور افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: راه اندازی کلینیک های ویژه درمانی، نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب و موثر در حوزه بهداشت و درمان به مردم دارد.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی اظهار کرد: 100 مرکز اورژانس بیمارستانی نیز تا پایان سال با تکمیل و تجهیز در مناطق مختلف کشور به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، مرکز سی تی اسکن و کلینک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند امروز با حضور معاون وزیر بهداشت و معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.
برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی این مراکز درمانی و تخصصی در مجموع اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان هزینه شده است.
شهرستان دماوند با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در شمال شرق استان تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.