به گزارش ایرنا، کلیات بودجه سال 97 شهرداری تهران در صحن علنی چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر و در حضور محمد علی نجفی شهردار، با 19 رای موافق تصویب شد.
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورا در مورد این لایحه خطاب به اعضا و خبرنگاران تاکید کرد که تنها کلیات این لایحه بدون عدد و رقم تصویب شده است.
وی تاکید کرد که همواره و در 20 سال گذشته کلیات بودجه شهرداری تهران در صحن شورا مطرح و مستقیما به سمت درآمدها و هزینه ها می رفتند و ما نیز به مانند گذشته عمل می کنیم.
در ابتدای بررسی کلیات لایحه بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری تهران مرتضی الویری رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گفت: 17 هزار و 517 میلیارد تومان رقم پیشنهادی این لایحه برای سال آینده است که شاهد بودجه ای انقباضی نسبت به امسال هستیم.
وی با بیان اینکه 3 فصل برای درآمدهای موردنظر بودجه در سال 97 درنظر گرفته شده است، افزود: در این رابطه 517 میلیارد تومان فصل درآمدها افزایش و فصل دوم که کسب درآمد عمدتا از طریق فروش تراکم است کاهش یافته و همچنین شاهد کاهش 200 میلیارد تومان فصل سوم که شامل وام ها می شود، هستیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
ادامه دارد...
خبرنگار:مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.