به گزارش ایرنا، این آیین با حضور 'آیت‌الله حسن عالمی' نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، 'سید ابوالفضل رضوی' معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، مسئولین و نمایندگان سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با جامعه عشایری و روستایی کشور ، کمیته روستایی و عشایری دهه فجر و جمعی از عشایر و روستائیان شهرستان ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری در ادامه این آیین گفت: عشایر غیور و زحمتکش در همه حال پشتیبان نظام بوده اند و در پیروزی انقلاب هم نقشی اساسی را ایفا کردند.
سید ابوالفضل رضوی اظهار کرد: امام(ره) عاشقی مجاهد ومجتهدی خستگی ناپذیر با همراهی مردم و عشایر و روستاییان توانستند دولت طاغوت را از بین ببرند و نظام اسلامی را در این کشور ایجاد کنند.
وی افزود: دولت دوازدهم توجه به روستائیان را توجه به رشد ملی کشور، توجه به اشتغال، تولید، فرهنگ و سیاست می داند و این وظیفه همه مسئولان است.
وی عنوان کرد: در این راستا دولت اقدام به اختصاص 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد را برای روستائیان وعشایر مناطق مرزی و با کارمزد 6 درصد برای سایر مناطق کشور کرده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با اختصاص این حجم از تسهیلات شاهد رونق کسب و کار در روستاها باشیم.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.