حسن داورزنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 6 تیم امروز در شهرستان پردیس برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی تیم هایی از شهرستان های پردیس، قرچک، شهریار، شهر قدس، فیروزکوه و رودهن شرکت داشتند خاطر نشان کرد: در پایان این رویداد تیم های شهرستان های قرچک، شهرقدس و شهریار جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران همچنین از برگزاری مسابقات بومی و محلی چوب کشی مردان در مجموعه مهرابی پناه تهرانپارس خبرداد و گفت: این مسابقات نیز امروز جمعه با شرکت 100ورزشکار در 4 رده سنی(نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) برگزار شد.
داورزنی افزود: در رده سنی نونهالان ایلیا برغمدی، سید حسین حسینی، محمد صدرا گوهری، حمیدرضا سلیمی و امر حسین پیکانی در اوزان 23، 27، 31، 45 و 55 کیلو گرم و همچنین در رده سنی نوجوانان نیز علی رضوانی، رضا علیزاده، مهدی رداغی، عرفان عباسی، علیرضا رفیع پور، محمد مهدی فردین نیا و محمد علی قدیریان نیز در اوزان 35، 40، 45، 51، 55، 60 و 75 کیلو گرم مقام نخست را در رده های خود بدست آوردند.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران، ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان مهرشاد رحیمی، محمد حسین رضوانی، علی جوادی، امیر حسین اسماعیلی، سپهر زینالی، علیرضا باغ عنایت، امیر پازوکی، علی رمضانی، علی فانوس پور و محمد جواد شریفی به ترتیب در اوزان 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و +95 کیلو گرم و در رده سنی بزرگسالان نیز مهران رحیمی، افشین احمدی، محسن افشاری، علی گلپایگانی، امیر عباس بدیعی، امیر حسین نظری، محسن محمدی، خلیل یوسفی، جبار ولی زاده، محمد مقاره عابد و روح الله رستمی نیز به ترتیب در وزن های 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100 و +100 کیلو گرم مقام برتر رده های خود شدند.
به گفته وی همچنین در حاشیه این مسابقات نیز زورآزمایی برزین کاردار(مسابقات بلند کردن اجسام با شال کردی) در مجموعه مهرابی پناه تهرانپارس برگزار و 20 ورزشکار در آن رویداد شرکت داشتند.
داورزنی همچنین از تجهیز و راه اندازی خانه های روستایی به وسایل ورزشی در 45روستای استان تهران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 5 خانه ورزشی در روستاهای جنوب و غرب استان تهران مجهز و 40 خانه دیگر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این خانه ها که در ابعادی بیش از 50متر است، گفت: وسایل ورزشی از جمله یک عدد میز پینگ پنگ، یک عدد میز فوتبال دستی، 3عدد میز شطرنج، 20تخته تشک تاتامی( یک*یک مترمربع)، راکد تنیس - بدمینتون و 3تخته دارت در این اماکن در نظر گرفته می شود.
رئیس هیات ورزش روستایی و بومی محلی استان تهران همچنین از اجرای طرح سنجش قامت و حرکت در مناطق روستایی و حاشیه نشین استان تهران اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف شناسایی استعداد های ورزشی و ناهنجاری های اسکلتی زنان توسط تیمی از کارشناسان اداره کل و هیات روستایی استان تهران برگزار شد.
داورزنی ادامه داد: در این طرح 400 زن جوان و نوجوان استان در19 آیتم قامت و ساختار اسکلتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار ورزشکار توسط این هیات در سطح استان ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های این هیات گسترش فعالیت های بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری استان تهران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.