رضا گلمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:برای احداث این 10پروژه ورزشی 15 میلیارد تومان هزینه شده است .
وی خاطر نشان کرد: اولین پروژه دهه فجر استخر مجموعه شهید هرندی تهران است که با حضور مسئولان وزارت ورزش و استاندار تهران 15 بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: پروژه های عمرانی و ورزشی استان تهران در دهه فجر در شهرهای قدس، شهریار، اسلامشهر، پروژه طبقاتی امام علی(ع) تهران و ورامین است.
گلمحمدی همچنین به 45 پروژه عمرانی این اداره کل اشاره کرد و گفت: این پروژه ها از طریق اعتبارات استانی، ملی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش تکمیل و به انجام می رسد.
به گفته وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ها نیز 60میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در صورت ابلاغ نیز پیشرفت فیزیکی خود را طی خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از افتتاح فاز نخست 5 استادیوم 5000نفری در سطح استان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبرداد و افزود: استادیوم های چمن در شهرستان ملارد، اسلامشهر، ورامین، پاکدشت و بهارستان در فاز نخست به بهره برداری خواهد رسید.
گلمحمدی با بیان اینکه فاز دوم این استادیوم ها از اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: برای تکمیل فاز نخست این طرح ها ورزشی 15 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

* مرحله دوم المپیاد ورزشی جوانان استان تهران در 45 رشته ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی مردان و زنان استان در رده سنی نوجوانان -جوانان و با هدف گرامی داشت دهه فجر، گسترش توسعه ورزش همگانی، ارزیابی مدیران حوزه ها و شهرستان ها، میزبانی مسابقات، توان هیات ورزشی، شناسایی و تقویت چهره نخبه برای مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و 2020المپیک توکیو از ابتدای بهمن ماه در سطح 4 حوزه پایتخت و 15 شهرستان استان در حال برگزاری است.
گلمحمدی ادامه داد: دومین مرحله مسابقات آینده سازان ورزش استان تهران، تا پایان دهه فجر در 23 رشته ورزشی مردان و 22 رشته زنان ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به پایگاه قهرمانی تهران(مجموعه ورزشی تختی) و یا فدراسیون ها متولی معرفی و اطلاعات آنها در بانک ورزش استان به ثبت خواهد رسید.
گفتنی است که با برگزاری 16 رشته ورزشی در دومین مرحله المپیاد ورزش استان حوزه های شمال شرق، شمال غرب و جنوب غرب تهران جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.