به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : در طول تاریخ ایران ، هیچ گاه علما نتوانستند با وجود تلاش های صورت گرفته ، طاغوت زمانه خود را نابود کنند و تنها این امام راحل بود که با انقلاب اسلامی خود به پشتیبانی ملت ، موفق شد تا حکومت شاهنشاهی را سرنگون کند.
وی افزود : انقلاب اسلامی ملت ایران ، باعث بیداری ملت های مظلوم جهان و ایستادگی آنان مقابل ظلم و ستم شد بنابراین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد تا از انتشار این انقلاب الهی جلوگیری کند.
وی مهمترین عامل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه اعلام کرد و افزود : مردم ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و تنگناها ، همواره در صف مقدم دفاع از ارزش های اسلامی قرار دارند و این حضور ، فتنه اخیر را نیز خنثی کرد.
قدوسی با تأکید بر رسیدگی مسئولان به مشکلات و دغدغه های مردم گفت : مسئولینی که دم از امام راحل می زنند باید به مردم و معیشت آنان رسیدگی کرده و درد صاحبان اصلی انقلاب را دوا کنند.
وی تأکید کرد: پس از گذشت 39 سال از انقلاب و با وجود این همه سرمایه و معادن نباید این میزان بیکار و فقیر در کشور وجود داشته باشد.
وی گفت : مردم صادقانه برای دفاع از ارزش های اسلامی حاضر به فدا کردن جان خود نیز هستند در مقابل مسئولان نیز باید وظیفه خود را نسبت به مردم ادا کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.