رئیس هیات رزمی استان تهران عصر جمعه در حاشیه این مراسم در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت: این برنامه ورزشی با رویکرد گرامیداشت دهه فجر و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب با حضور ورزشکاران رزمی کار زن و مرد تهرانی در ایستگاه یک توچال برگزارشد.
علی سراج با بیان اینکه برگزاری این همایش ها می تواند به روحیه و نشاط ورزشکاران کمک شایانی کند، خاطر نشان کرد: در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دبیر فدراسیون رزمی و 2هزار نفر از ورزشکار رزمی در سبک ها و کمیته های مختلف تهران درکوهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.
سراج همچنین به برگزاری دومین مرحله المپیاد ورزشی استان در بخش جوانان اشاره کرد و گفت: در این رویداد ورزشی بیش از 3هزار ورزشکار زن و مرد از 15 حوزه و شهرستان در 2 بخش موی تای(مردان) و کیک بوکسینگ(زنان)حضور داشتند.
وی با بیان اینکه رقابتها از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزارشد ،ادامه داد: در این مسابقات شهر قدس و جنوب غرب توانست در بخش زنان و مردان مقام نخست را کسب کنند.
رئیس هیات رزمی استان تهران خاطر نشان کرد: در این رویداد ورزشی 30رزمی کار برتر به اردوی انتخابی استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می شوند.
سراج همچنین از حضور 5 ورزشکاررزمی کار مرد استان تهران در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی درشهریورماه سال 97 خبرداد و گفت: تیم کشورمان با 8 ورزشکار در رشته پنچاک سیلات در این رویداد آسیایی شرکت می کند.
به گفته وی بیش از 30هزار رزمی کار در 130سبک در استان تهران بیمه ورزشی هستند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.