به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سرگرد حمید رضا توسلی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:محرومیت زدایی نیاز جامعه امروز ما است، کم کردن فاصله طبقاتی و رفع خلاهای موجود از وظایف مسئولین می باشد.
وی اظهارداشت :این مرکز نیکو کاری با تمام توان از نظر اقتصادی، برای محرومیت زدایی، کارآفرینی و آموزش فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 50 خانواده از محرومین شهرستان تحت پوشش این مرکز قرار گرفته و دردهه فجر مسئولان این شهرستان به دیدار و دلجویی این خانواده‌ها می روند.
وی افزود: برای بهبود و تحت پوشش قرار گرفتن محرومین منطقه پایگاه‌های مقاومت منطقه را معین قرار داده شده است تاهیات اندیشه ورزی که با حضور نخبگان بسیجی که در حوزه فرهنگی در مجموعه شهرستان فعالیت دارند به این موضوع رسیدگی کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس بیان کرد: در40 سال گذشته انقلاب اسلامی پر شتاب به حرکت خود ادامه داده است و به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) امروز کشورهای دیگر فهمیده اند که از انقلاب ما می‌توانند بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب حمله‌های مختلفی در عرصه های نظامی ،سیاسی و اقتصادی برای کشور ایجاد کرده است و می‌خواهد عملکردمان را ضعیف جلوه دهد.
توسلی پور با بیان اینکه پس از پیروزی‌های مستمری انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه ، شاهد دشمنی‌های بیشتری ازسوی استکبارجهانی هستیم اظهار کرد: انقلاب ما دیروز یک نهال بود و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.
وی همچنین در پاسخ کسانی که می‌پرسند این انقلاب به چه درد ما می خورد ؟ گفت: تنها یک پاسخ داریم؛ اگر انقلاب ما به درد نمی خورد قطعا این قدر دشمن نداشت.
وی گفت: سلطنت طلبان به دنبال ایجاد تنش درکشورهستند اما کج فهمان درک نمی‌کنند که برای این انقلاب خون های زیادی ازجمله 250 هزار شهید، 18 هزار شهید ترور و 500 هزار جانباز داده شده است.
وی ادامه داد:از این انقلاب نمی‌توان به راحتی گذشت، غربی ها این را می دانند و به دنبال بر اندازی نظام هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: جوانان پرشورو انقلابی پایبند نظام هستند و خود را مدیون انقلاب و بدهکار نظام می‌دانند، پشت سر ولی فقیه حضرت امام خامنه ای ایستادند و گوش به فرمان ایشان هستند و آمادگی جان فدایی دارند.
توسلی پور افزود: روشنگری از مهم‌ترین کارها برای بصیرت افزایی است، نوجوانان 12 ساله ما انقلاب و جنگ را ندیدند و در هجمه فضای مجازی قرار دارند، بسیج دانش آموزی در فضای مجازی دانش آموزی روشنگری می‌کنندو اطمینان داریم اثر گذار خواهد بود.
وی درخصوص سایر برنامه های در دست اقدام در دهه فجر گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار را از 13بهمن در شهرستان به صورت رایگان آغازمی شود .
توسلی پور گرامیداشت سالگرد عملیات والفجر8، نواخت زنگ انقلاب توسط آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری طرح سپاس را با همراهی مجموعه بنیاد شهید و همیاری تمام دستگاه‌های دولتی نهادهای انقلابی و پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه دهه فجر امسال نام برد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس افزود: در آخرین روز دهه مبارک فجر راهپیمایی 22 بهمن در 3 شهر پردیس، بومهن و جاجرود با حضور گسترده مردم انجام خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اشرف پورمند انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9441/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.