سیدجلال ملکی عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 12 و 18 دقیقه امروز حادثه گازگرفتگی در خیابان جیحون به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 85 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: دراین حادثه، نشست گاز منوکسیدکرین در یک واحد مسکونی(طبقه اول ساختمان 2 طبقه) منجر به مسمومیت و مرگ 3 عضو خانواده(زوج جوان حدودا 27 ساله و دختر 5 ماهه) شده است.
به گفته وی، زمانی که اقوام و آشنایان طی 48 ساعت گذشته موفق به کسب اطلاع از وضعیت اعضای این خانواده نمی شوند، مراتب را به آتش نشانی گزارش می کنند.
ملکی تصریح کرد: با حضور نیروهای اورژانس و آتش نشانی و بررسی محل و معاینه افراد، مشخص شد که چندین ساعت از زمان فوت هر 3 نفر گذشته است.
وی با بیان اینکه علت مرگ این خانواده توسط پزشکی قانونی بررسی می شود، افزود: بررسی کارشناسان آتش نشانی نشان می دهد مسدود بودن دودکش سیمانی(داخل دیوار) به عنوان خروجی بخاری منجر به نشت گاز منوکسیدکرین و مرگ اعضای این خانواده شده ا ست.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از بروز این قبیل حوادث تلخ حتما از سلامت ایمنی وسایل گرمایشی منازل خود اطمینان حاصل کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.