به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، غلامعلی ابراهیمی سوته اظهار کرد: این سوگواره و نمایشگاه تجسمی با شعار «اخلاق شهروندی؛ با فرهنگ فاطمی» به منظور بزرگداشت و تکریم مقام و جایگاه معرفتی حضرت فاطمه (س) از 15 بهمن ماه به مدت 18 روز میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.
وی، هدف از برپایی سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود را ترویج و نشر گنجینه معارف اهل بیت عصمت و طهارت، آشنایی با سیره عملی آن بزرگواران در سبک زندگی دینی و اخلاق محوری، معرفی سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از فرهنگ فاطمی در کاهش آسیب های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات دینی، بصیرت افزایی، انتقال مفاهیم و آموزه های دینی به وسیله هنر دینی و شناخت فرهنگ مهدوی و اهداف قیام امام عصر(عج) عنوان کرد.
ابراهیمی سوته گفت: بازسازی صحنه های تاریخی وقایع زندگی حضرت زهرا(س) (قبل تولد تا شهادت) به صورت ماکت سازی حرفه ای و هنری همراه با طراحی و نمایش صحنه ها بر اساس آیات و روایات، برپایی غرفه های فرهنگی هنری و اجتماعی از جمله محصولات فرهنگی دینی، غرفه سلامت، غرفه حجاب و عفاف، غرفه غنچه های فاطمی، پاتوق گفت و گوی دینی و مشاوره خانواده و... از بخش های ششمین سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.